Socialistes de Vinaròs

Comunicat: En referència a la visita del Conseller Màximo Buch a Vinaròs

jordi_conseller_thumbComunicat: En referència a la visita del Conseller Màximo Buch a Vinaròs

Aquest migdia, aprofitant la visita del Conseller d’Economia, Indústria, Turisme i Ocupació, Màximo Buch, el PSPV-Vinaròs, mitjançant el seu portaveu Jordi Romeu, ha fet entrega al senyor Buch d’una carta amb un recull de totes les infraestructures promeses pel Partit Popular des de fa molts anys a la ciutat de Vinaròs, però que encara estan pendents de fer-se realitat.                                 

 La carta és la següent:

MOLT HONORABLE PRESIDENT DE LA GENERALITAT

SR. ALBERTO FABRA

 Vinaròs, 14 d’abril de 2014

Molt Honorable President:

Aquesta setmana, com molt bé serà coneixedor, dos dels Consellers del govern que vosté presideix visiten Vinaròs. Es tracta dels responsables de les àrees de Sanitat i d’Economia, Indústria, Turisme i Ocupació, Srs. Llombart i Buch respectivament. En ambdós casos no sabem si les visites tenen un contingut concret o merament marquen l’inici de la precampanya per a les eleccions europees.

A causa del contingut exclusivament propagandístic d’aquests actes, no hem pogut ni nosaltres com a regidors ni associacions i col·lectius amb diferents problemàtiques poder parlar sobre assumptes relatius a les matèries que els esmentats Consellers de ben segur coneixen. I és per això que li fem arribar aquesta carta directament a vostè.

Com molt bé deu saber, a Vinaròs, al llarg dels anys de govern del PP a la Generalitat i en els successius pressupostos han aparegut diferents partides per a projectes que mai s’han portat a terme. Per lo qual, li fem memòria dels mateixos, així com d’assumptes que afecten diàriament a la vida dels vinarossencs.

 Les reivindicacions històriques que els socialistes desitgem recordar al President són:

  1.  EL SEGON CENTRE DE SALUT.
  2. LA POSADA EN FUNCIONAMENT DE L’AMPLIACIÓ DE L’HOSPITAL, ACOMPANYADA D’UN INCREMENT DE LA PLANTILLA DE PROFESSIONALS I UNA REDUCCIÓ DE LES LLISTES D’ESPERA.
  3. LA MILLORA DE L’ACCESSIBILITAT DEL CENTRE DE SALUT.
  4. LA REFORMA DEFINITIVA DEL PORT I LA CONSTRUCCIÓ DE LA LLOTJA DE PESCADORS.
  5. LA CONSTRUCCIÓ DEL COL·LEGI PÚBLIC JAUME I.
  6. L’AMPLIACIÓ DEL IES JOSÉ VILAPLANA.
  7. EL PAGAMENT DEL DEUTE HISTÒRIC QUE TÉ LA GENERALITAT AMB L’AJUNTAMENT.
  8. LA PISCINA MUNICIPAL INCLOSA EN EL PLAN CONFIANZA.
  9. ESTACIÓ D’AUTOBUSOS.
  10. POLÍGON INDUSTRIAL SOTERRANYES I PLATAFORMA LOGÍSTICA INTERMODAL DEL BAIX MAESTRAT.
  11. RECUPERACIÓ UNITATS ESCOLAR SUPRIMIDES

 En definitiva, pensem que són temes el suficientment importants com per a què la Generalitat, en totes les seves àrees i d’una vegada per totes, es posi seriosament a treballar i a complir tot el que hem enumerat i que al llarg del temps s’han quedat com a promeses i no com a realitats. Des del PSPV-Vinaròs ens posem a la seva disposició per tal de treballar en l’obtenció de resultats positius per a la ciutat i agrairíem ens comuniqués els avanços que al respecte es vagin obtenint.

Una salutació,

 PSPV-VINARÒS

jordi_conseller